уторак, 7. фебруар 2012.

:)

Ovako sam provela predhodne dane...
Iako je u Beogradu zima kakva nije bila godinama - puno snega,niske temperature itd
ipak sam izlazila napolje i kao malo dete uzivala u snegu,
kuci sam se grejala uz caj,domace kolace,bila kod drugarice na mafinima,nes kafici
i kuvale smo vino mmm, isla sam u soping (vredelo je smrzavanja),
bila kod nutricioniste (divna devojka od koje sam dobila nekoliko jako korisnih saveta),
pokazivala drugarici neke make up ideje kako bi mogle da se nasminkamo za moj i njen rodjendan sledece nedelje... Btw planiram gomilu postova sa step by step sminkanjem & saranjem noktiju uz pomoc par trikova (za moje nokte je zaduzena moja Saska bez koje ne znam sta bih radila), takodje planiram postove o aktuelnim knjigama kod nas,razne slatke i slane recepte ali sve u svoje vreme :)))
Evo par slika iz predhodnih dana :)










8 коментара: