среда, 1. фебруар 2012.

pozz svima :)


Moje ime je Jelena ali me uglavnom svi zovu Lena
(nadimak ostao jos iz skole) vi me mozete zvati kako hocete :)
Odlucila sam da napravim svoj blog iz dva razloga,
prvi je taj sto sam gledajuci neke od blogova se zaista divila ljudima koji ih pisu jer me je citanje istih teralo uvek da se vratim nazad i vidim sta to ima novo i mislim da je to super,
a drugi je taj da zelim sa vama da podelim svoju kreativnost,optimizam, svasta nesto zanimljivo...
Nadam se da cete kod mene naci ponesto sto vam je zanimljivo  pa cete se kao i ja vracati ovde da zavirite sta mi je to novo palo na pamet da podelim sa vama :) 




P.S.Moja naj ortakinja Maja je odlucila da mi se pridruzi ovde i da zajedno objavljujemo svasta nesto lepo i interesantno :) Pozzic




9 коментара: